SMH-dagene

• Dato: 9. februar 2021 – 10. februar 2021
  • Sted: Stavanger

Temaet for SMH-dagene er «Bibliotekarens rolle i endring», og det blir fokus på nye roller og oppgaver som bibliotekansatte møter i hverdagen. SMH-dagene er en arena for faglig påfyll og erfaringsutveksling. Den byr på mulighet til å møte kolleger fra det ganske land og knytte nye kontakter, og ikke minst få utvikle ny kompetanse. Mandag 8. februar blir det kursdag og medlemsmøte i regi av SMH-styret.

Vi vil gjerne ha bidrag fra alle dere flinke fagfolk der ute. Har dere et spennende prosjekt dere ønsker å fortelle om, eller har dere tatt noen smarte grep for å møte nye oppgaver/krav, så vil vi gjerne høre om det. Det er flott om bidraget kan knyttes til årets tema, men det er ikke en forutsetning. Bidrag kan være i form av poster, posterpresentasjon (5 min) eller miniforedrag (10 min). Har dere  tips om foredragsholdere som passer inn i temaet tar vi gjerne imot disse også.

Ny frist for innsending er 25. august. Ta sjansen og send inn ditt bidrag

Konferansen er primært for ansatte i medisin- og helsefaglige bibliotek, men passer også godt for bibliotekansatte som jobber innen tilstøtende fag. Det blir mulig å melde seg på konferansen i løpet av september, så følg med.

Håper vi sees i Stavanger i 2021!