Føler du for litt internasjonal input?

IFLAs verdenskongress, World Library and Information Congress, er i år heldigital. Kongressen lover å være den mest inkluderende noensinne. Kongressen går over tre dager, 17.-19. august, og i alle tidssoner. Seminarene vil være tilgjengelig også i etterkant, så du trenger ikke gå glipp av noe!

Styret i Norsk Bibliotekforening ser i år muligheten for å kunne finansiere opp til 50 medlemmers deltakelse på WLIC 2021. Styret håper at en slik deltakelse gir mersmak og bidrar til mer internasjonalt aktivitet. Hvis det blir flere enn 50 søkere, gjøres et skjønnsmessig utvalg ut fra type arbeidsplass, geografi, alder og om man har deltatt på kongressen tidligere.

Hvis du vil delta, send en e-post til kontakt@norskbibliotekforening.no innen 1. juli 2021 og oppgi navn, e-postadresse, arbeidsplass/studieplass, hvor du bor, alder og om du har deltatt på WLIC tidligere.

NB! Ja, du må være medlem av Norsk Bibliotekforening for å kunne delta.