ÅRSMØTE OG WEBINAR; «BIBLIOTEKS DIGITALE LØSNINGER PÅ KORONAUTFORDRINGER»

Hjertelig velkommen til webinar og årsmøte i Norsk fagbibliotekforening, 17. februar 2021, kl. 09.00-12.15!

I år kombinerer vi årsmøtet med faglig webinar! Vi starter med webinaret (ca. kl. 9-11), årsmøtet følger deretter. Det vil legges inn pauser.

NFF sentralt, NFF Bergen og NFF Trondheim arrangerer i fellesskap webinaret «Bibliotekets digitale løsninger på koronautfordringer» som handler om koronaviruset og biblioteks ulike digitale løsninger, spesielt i forbindelse med veiledning. Foredragsholdere er Gustav Svihus Borgersen (NTNU), Tor Henning Valnes Pedersen (Nord universitet) og Kyrre Traavik Låberg (UiO). Etter foredragene blir det en sesjon med gruppediskusjon hvor man kan diskutere koronaløsninger generelt, og dele ulike løsninger på problemer som har oppstått.

NB: Arrangementet blir tatt opp og delt i etterkant på NFFs YouTube-kanal. Du velger selv om du ønsker å delta med video på, og du får mulighet til å endre navnet ditt (display name) om du ønsker, før vi starter opptaket.

Etter webinaret blir det digitalt årsmøte med de faste årsmøtepostene: Årsmelding 2020, Budsjettforslag 2021 og Virkeplan 2021

Har dere som er medlemmer saker til årsmøtet? Send de til marit.t.balstad@ntnu.no innen mandag 10. februar.

OBS! Påmeldingsfristen til webinaret og årsmøtet er 15. februar, og du kan melde deg på her: https://forms.gle/oM4yBqSzr8oWzdBZ6. Zoom-lenke blir tilsendt deg når du er påmeldt.