• Lage en nettside som fungerer godt for deg og andre brukere
  • Forbedre hastigheten og sikkerheten på nettsiden
  • La deg dele og kommentere i sosiale medier
  • Kontinuerlig forbedre nettsiden for deg

• Lagre personlig eller identifiserende informasjon
  • Lagre sensitiv informasjon
  • Gi identifiserende informasjon videre til tredjeparter

Ekomloven

Samtykke

Publiseringsløsningen

Skjemaer

Google Analytics

Norsk bibliotekforening bruker Google Analytics for å analysere bruken av våre nettsider. Vi får informasjon om hvilke sider som er mest besøkt, hvor brukerne kommer fra, på hvilke tidspunkter sidene er mest besøkt osv.

Google kan også overføre denne informasjonen til tredjeparter hvis dette kreves iht. lov eller i tilfeller hvor tredjeparter behandler informasjonen på vegne av Google. Google vil ikke koble din IP-adresse med annen informasjon Google har.

Sosiale medier